pühapäev, 18. juuni 2017

Rammstein

Täpselt nädal tagasi sai käidud selle suve suurimal kontserdil. Varasematel kordadel on nad käinud Saku suurhallis, saal oli küll täis, aga ma ei mäleta, et piletid oleksid olnud välja müüdud. Vähemalt mitte nii kiiresti kui nüüd.
Ilm oli mõnus ja soe ja seetõttu võin öelda, et kontsert oli mõnus. Oleks vihma sadanud, küllap ma siis ütleksin, et oli üks tobe kontsert. :)
Aga tegelikult meeldis mulle suurhallis siiski rohkem, seal nägin lavale ka. Lauluväljakul olime nii kaugel (küll poole mäe peal ainult, aga ikkagi), et lava oli nii kaugel, et isegi prillidega ei näinud. Vaatasin ainult ekraanidelt laval toimuvat. Ja jäin mitmest tulevärgist ilma, sest ekraanil seda näha polnud.
Turvalisuse koha pealt aga, ütleksin seda, et avastasin oma jope taskust kontserdil gaasi. Ma võtsin igaks juhuks koeraga väljaskäimise jope kaasa (see peab hästi vihma), aga unustasin ära, et mul on taskus gaas suurte koerte vastu (õnneks pole siiani kunagi vaja läinud). Ja väravas turvakontroll seda igatahes ei avastanud. Nii turvaline oli siis seekord.

Kommentaare ei ole: